-
Verhoog je commerciële impact, ongeacht je functie.
In een klantgerichte organisatie is verkoop geen taak van één afdeling. Het is een gezamenlijke verantwoordelijkheid. Van marketing tot support, van consultants tot projectleiders, iedereen heeft impact op hoe klanten waarde ervaren.
Daarom ontwikkelden we de workshop: “Everybody Sells”
Een krachtige open opleiding van Valueselling Consulting waarin medewerkers leren hoe ze kunnen bijdragen aan omzetgroei, klanttevredenheid en het versterken van klantrelaties.
Waarom deze training?
Steeds meer organisaties beseffen: commerciële slagkracht stopt niet bij de salesafdeling. Elk contactmoment met een klant is een kans om waarde te tonen, relaties op te bouwen en commerciële signalen op te vangen.
Maar dat vraagt om een gedeelde taal, een gedeelde mindset én de juiste vaardigheden.
Wat leer je tijdens “Everybody Sells”?
- Hoe je actief kunt bijdragen aan groei in onzekere tijden
- Hoe je de juiste voorbereiding maakt voor een klantgesprek met impact
- Hoe je de waarde van je organisatie of oplossing helder communiceert
- Hoe je achterhaalt wat de klant écht nodig heeft en de juiste vragen stelt
- Hoe je vanuit je eigen rol commercieel vertrouwen opbouwt
- Hoe je in de driving seat van een gesprek blijft
- Wat je doet als een klant korting vraagt of ‘geen interesse’ toont
- Hoe je meer haalt uit bestaande klantrelaties
- Hoe je helpt bij upselling of cross-selling zonder ‘verkoper’ te zijn
Voor wie is deze open training bedoeld?
Voor iedereen die:
- Contact heeft met klanten
- De waarde van de organisatie beter wil uitdragen
- Wil bijdragen aan commerciële groei zonder ‘salestrucjes’
- Een klantgerichte mindset wil ontwikkelen of versterken
Denk aan: junior sales profielen, service- & supportteams, technische experts, projectmanagers, marketingprofessionals, accountverantwoordelijken, R&D medewerkers, enz.
Waarom kiezen voor deze training?
- Ervaren facilitators met kennis van de praktijk
- Praktische en interactieve sessie (oefeningen, discussies, cases, e-learning)
- Direct toepasbare inzichten en technieken
- Bewezen methodologie van Valueselling Consulting
- Bruikbare digitale en analoge tools en templates voor je volgende klantenmeeting
- Inspirerende uitwisseling met deelnemers uit andere bedrijven
Praktische info
- Datum: 17 juni 2025
- Locatie: Corda Campus, Hasselt
- Tijdstip: 9u – 17u
- Prijs: € 795 (excl. BTW)
- Aantal deelnemers: max. 10
- Inschrijven kan: t.e.m. 31 mei 2025
Inschrijven
-
Verhoog je commerciële impact, ongeacht je functie.
In een klantgerichte organisatie is verkoop geen taak van één afdeling. Het is een gezamenlijke verantwoordelijkheid. Van marketing tot support, van consultants tot projectleiders, iedereen heeft impact op hoe klanten waarde ervaren.
Daarom ontwikkelden we de workshop: “Everybody Sells”
Een krachtige open opleiding van Valueselling Consulting waarin medewerkers leren hoe ze kunnen bijdragen aan omzetgroei, klanttevredenheid en het versterken van klantrelaties.
Waarom deze training?
Steeds meer organisaties beseffen: commerciële slagkracht stopt niet bij de salesafdeling. Elk contactmoment met een klant is een kans om waarde te tonen, relaties op te bouwen en commerciële signalen op te vangen.
Maar dat vraagt om een gedeelde taal, een gedeelde mindset én de juiste vaardigheden.
Wat leer je tijdens “Everybody Sells”?
- Hoe je actief kunt bijdragen aan groei in onzekere tijden
- Hoe je de juiste voorbereiding maakt voor een klantgesprek met impact
- Hoe je de waarde van je organisatie of oplossing helder communiceert
- Hoe je achterhaalt wat de klant écht nodig heeft en de juiste vragen stelt
- Hoe je vanuit je eigen rol commercieel vertrouwen opbouwt
- Hoe je in de driving seat van een gesprek blijft
- Wat je doet als een klant korting vraagt of ‘geen interesse’ toont
- Hoe je meer haalt uit bestaande klantrelaties
- Hoe je helpt bij upselling of cross-selling zonder ‘verkoper’ te zijn
Voor wie is deze open training bedoeld?
Voor iedereen die:
- Contact heeft met klanten
- De waarde van de organisatie beter wil uitdragen
- Wil bijdragen aan commerciële groei zonder ‘salestrucjes’
- Een klantgerichte mindset wil ontwikkelen of versterken
Denk aan: junior sales profielen, service- & supportteams, technische experts, projectmanagers, marketingprofessionals, accountverantwoordelijken, R&D medewerkers, enz.
Waarom kiezen voor deze training?
- Ervaren facilitators met kennis van de praktijk
- Praktische en interactieve sessie (oefeningen, discussies, cases, e-learning)
- Direct toepasbare inzichten en technieken
- Bewezen methodologie van Valueselling Consulting
- Bruikbare digitale en analoge tools en templates voor je volgende klantenmeeting
- Inspirerende uitwisseling met deelnemers uit andere bedrijven
Praktische info
- Datum: exacte datum in september 2025 nog te bepalen
- Locatie: exacte nog te bepalen. (omgeving van Oostkamp)
- Tijdstip: 9u – 17u
- Prijs: € 795 (excl. BTW)
- Aantal deelnemers: max. 10
- Inschrijven kan: t.e.m. 31 mei 2025